نشست مشترک هیأت رئیسه خانه مطبوعات استان با مدیرعامل شرکت

27 خرداد 1403

نشست مشترک هیأت رئیسه خانه مطبوعات استان با مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر در مورخ 27 خرداد برگزار گردید.

در این دیدار مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر عنوان کرد: رسانه ها بازوی توانمند صنعت گردشگری هستند و می توانند کمک بسیار زیادی در معرفی جاذبه های گردشگری استان انجام دهند.

کریم ملکی گفت: مطبوعات، پایگاه های خبری، خبرگزاری ها و روزنامه ها چه در فضای مجازی و چه درفضای حقیقی از جایگاه ویژه ای در بین مردم برخوردار هستند و به عنوان مرجعیت اطلاع رسانی نقش مهمی را ایفا می کنند. مردم به رسانه ها اعتماد دارند و اطلاعات مورد نیاز خود را بصورت روزمره از فضای مجازی و رسانه ها کسب می کنند و به همین خاطر نقش رسانه ها در توسعه گردشگری بی بدیل است.

وی عنوان کرد: رسانه ها همواره کمک حال شرکت سیاحتی علیصدر بوده اند و به عنوان کنشگرانی دلسوز از ظرفیت های خود برای جذب مسافر به استان و تقویت این صنعت استفاده کرده اند و همیشه قدردان زحمات ایشان هستیم.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان نیز گفت: همواره سعی کرده ایم با نظرات و نقدهای خود به توسعه گردشگری کمک کنیم و ظرفیت فوق العاده مطبوعات را در این زمینه به کار می گیریم.

رضا زند اسرار افزود: گردشگری استان در مسیر پیشرفت است و همچنان می توان گام های بلندی برای بهبود این مسیر برداشت.

رئیس هیأات مدیر خانه مطبوعات استان اشاره کرد: شرکت سیاحتی علیصدر از حامیان حوزه رسانه و مطبوعات استان است و طی دو سال گذشته از ظرفیت های تعداد زیادی از رسانه های استان بهره برده است.

مهرداد حمزه گفت: برنامه ریزی های لازم برای همایش پیاده روی خانوادگی اصحاب رسانه استان درحال انجام است این برنامه بزرگ در روز عید غدیر به میزبانی شرکت سیاحتی علیصدر و در مجتمع تفریحی توریستی عباس آبادبرگزار خواهد شد.

نشست مشترک هیأت رئیسه خانه مطبوعات استان با مدیرعامل شرکت

تاریخ خبر: 27 خرداد 1403