نشست هم‌اندیشی مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با هیئت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی

13 اردیبهشت 1402

در این نشست صمیمی مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: اهمیت گردشگری ازین باب است که این حوزه یک صنعت پویا، رقابتی و درآمدزا به حساب می آید و می تواند بخش قابل توجهی از درآمد استان از صنعت گردشگری تامین می شود. بسیاری از کشورهای گردشگر پذیر برنامه های استراتژیک مدونی برای بهبود عملکرد خود در این صنعت اتخاذ می کنند و ما در همدان نیز باید در این راستا تلاش های فراوانی داشته باشیم.
 کریم ملکی گفت: اهمیت کار جمعی و همکاری خوب فعالان گردشگری استان برای رونق گردشگری برکسی پوشیده نیست و این شرکت تمام قد آماده همکاری برای تحقق این مهم است.
  در این نشست اعضا انجمن دفاتر خدمات مسافرتی نیز به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداخته و رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان گفت: خوشبختانه از ابتدای ورود مدیرعامل جدید شرکت علیصدر شاهد دمیدن روح تازه ای در این شرکت و اتفاقات خوب در حوزه گردشگری استان هستیم.
محمد فیضی گفت: با فعالیت های انجام شده و تعاملات پیش روی  قطعا انتظار توسعه و رونق گردشگری استان را داریم و در همین راستا با اعلام نظر مساعد مدیرعامل شرکت علیصدر مبنی برارائه  تخفیف جهت خرید بلیت بازدید از غار و تخفیف هزینه اقامت گردشگران در ویلا های عباس آباد به دفاتر خدمات مسافرتی استان، همکاری بیش از پیش با این شرکت انجام خوهد شد.
در این نشست همچنین از برخی اعضای هیئت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی همدان که بازنشسته آموزش و پرورش هستند، تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

نشست هم‌اندیشی مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با هیئت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی

تاریخ خبر: 13 اردیبهشت 1402