غار علیصدر مهیای پذیرایی از گردشگران نوروزی است

29 اسفند 1401

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان گفت:  شرکت سیاحتی علیصدر با تمهیدات لازم آماده میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی  در این ایام است.

 کریمی ملکی گفت:  به همین منظور از دو ماه قبل با همکاری و تلاش پرسنل شرکت سیاحتی علیصدر در مجموعه های مجتمع تفریحی توریستی عباس آباد( بام همدان)، مجتمع تفریحی توریستی علیصدر و دفتر خدمات گردشگری که در آستانه افتتاح است،  تمام تلاش خود را می نماییم تا اوقات خوشی را برای گردشگران در استان همدان علی الخصوص غار علیصدر و عباس آباد مهیا نماییم.

 کریم ملکی گفت:  نصب تابلوهای تبلیغاتی در مبادی ورودی استان،  تهیه و توزیع بروشورهای جدید،  ایجاد و تبلیغات مناسب در فضای مجازی،  استفاده از واقعیت افزوده تصاویر گردشگری غار علیصدر و ویلاهای عباس آباد بمنظور آشنایی بیشتر گردشگران با جاذبه های غار علیصدر و بام همدان، فضا سازی مساجد مجتمع ها، آماده سازی سالن انتظار گردشگران در غار علیصدر و تهیه ۳۰۰۰ جلیقه تازه برای ورود  گردشگران به غار علیصدر از دیگر فعالیت های در حال حاضر این شرکت است.
 کریم ملکی ابراز امیدواری نمود: با فضا سازی زیبا و شاد و اجرای برنامه های متنوع و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در نوروز ۱۴۰۲ خاطرات خوشی را در اذهان گردشگران بجای بگذاریم

غار علیصدر مهیای پذیرایی از گردشگران نوروزی است

تاریخ خبر: 29 اسفند 1401