عملیات تخصصی پاکسازی فضای زیر آب غار علیصدر انجام شد

2 آبان 1403

پاکسازی قسمت های زیر آب در غار علیصدر با حضور غواصان صورت پذیرفت

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: عملیات تخصصی پاکسازی فضای زیر آب غار علیصدر با حضور غواصان متخصص انجام شد. این عملیات چند ساعته به همت شرکت سیاحتی علیصدر و با همکاری و حضور غواصان هیأت نجات غریق و غواصی مریانج انجام و زباله های احتمالی از مسیرهای داخل غار جمع آوری گردید.

کریم ملکی افزود: هر ساله با حضور غواصان متخصص نسبت به جمع آوری زباله های احتمالی و پاکسازی فضای زیر آب در غار علیصدر اقدام می نماییم. این کار بصورت کاملا تخصصی و با به بکار گیری تجهیزات لازم انجام می گردد.

وی افزود: صیانت از زیست بوم غار علیصدر اولویت اصلی شرکت سیاجتی علیصدر است و همواره تمام تلاش مجموعه بر حفظ محیط زیست و نگهداری غار می باشد. همکاران ما در شرکت آموزش های لازم برای حفاظت از غار را گسب کرده و همت خود را بر ارائه خدمات مطلوب به گردشگران با رعایت تمامی اصول زیست محیطی به کار بسته ایم.

کریم ملکی همچنین گفت: در راستای صیانت از زیست بوم غار علیصدر، برنامه مبارزه با تشکیل و رشد خزه‌ها با استفاده از محلول پاشی سازگار با محیط‌زیست مطابق با استاندارهای جهانی با همکاری و مشاوره اساتید دانشگاه بوعلی سینا (پروفسور خانجانی) و همچنین هوشمندسازی روشنایی‌ و تغییر طیف‌ نوری پروژکتورهای داخل غار، جهت کنترل گرما و نور انجام پذیرفته است.

عملیات تخصصی پاکسازی فضای زیر آب غار علیصدر انجام شد

تاریخ خبر: 2 آبان 1403