در نشست فعالان خبری حوزه گردشگری کشور مطرح شد:

24 بهمن 1402

رسانه های تخصصی نقش بسزایی در معرفی ظرفیت های گردشگری دارند

در دومین روز از هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، نشست فعالان خبری حوزه گردشگری کشور در غرفه شرکت سیاحتی علیصدر برگزار شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان در این نشست گفت: رسانه های تخصصی نقش بسزایی در معرفی ظرفیت های گردشگری داشته و می توانند مرجع مناسبی برای کسب اطلاعات گردشگری برای مردم جامعه باشند.

محسن معصوم علیزاده عنوان کرد: باید درجهت برند سازی گردشگری استان تلاش کنیم و در این مسیر غار علیصدر یکی از مجموعه های پیشتاز در این حوزه است که بسیاری از مردم جهان با نام این غار آشنا هستند.

وی عنوان کرد: استان همدان دارای ظرفیت های بسیار خوب و متناسب با هر نوع سلیقه است و رسانه این امکان را فراهم میکند که مردم مکان دلخواه و مورد علاقه خود را به راحتی پیدا کنند.

مریم اطیابی یکی از فعالان خبری گردشگری کشور در این نشست عنوان کرد: غار علیصدر دارای ظرفیت های بسیاری است که باید برای معرفی آن ها تلاش بیشتری شود.

سعید فتوحی دیگر فعال خبری حوزه گردشگری کشور گفت: استان همدان یکی از استان های نامدار حوزه گردشگری کشور است و غار علیصدر همواره مورد توجه همگان بوده است.

مریم مقدم، روزنامه نگار و فعال گردشگری عنوان کرد: علیصدر در گردشگری استان جایگاه ویژه ای دارد و همواره به جذب گردشگر در منطقه عرب کشور کمک نموده است.

در نشست فعالان خبری حوزه گردشگری کشور مطرح شد:

تاریخ خبر: 24 بهمن 1402