جایگاه ویژه علیصدر در گردشگری استان

23 بهمن 1402

استاندار همدان در نمایشگاه گردشگری تهران عنوان کرد: در حوزه گردشگری پایتخت تاریخ و تمدن ، علیصدر جایگاه ویژه ای دارد.

دکتر قاسمی‌فرزاد در دیدار از غرفه شرکت سیاحتی علیصدر در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، غرفه این شرکت در نمایشگاه امسال را نسبت به سال های گذشته بسیار چشمگیر و باکیفیت ارزیابی کرد و گفت: علیصدر باتوجه به ظرفیت های بی نظیری که دارد باید همواره در صدر باشد.

ایشان اظهار کرد: برنامه‌ریزی هدفمند جهت حضور در نمایشگاه امسال کاملا مشهود است و می توان امیدوار به حصول نتایج بسیار خوب برای صنعت گردشگری استان باشیم.

دکتر قاسمی‌فرزاد ادامه داد: باید از ظرفیت های فوق العاده علیصدر بیش از پیش در جهت رونق و شکوفایی گردشگری در استان و جذب گردشگر بهره برده و اعتقاد راسخ داریم که پتانسیل های علیصدر، درسطح کشور بی نظیر بوده و علیصدر یک مجموعه شناخته شده در حوزه گردشگری کشور است.

استاندار همدان تاکید نمود: محور توسعه استان گردشگری است و علیصدر باید نقش اساسی خود را به خوبی ایفا نماید. نقشی که علاوه بر معرفی غار علیصدر و عباس آباد، به معرفی سایر جاذبه های گردشگری استان و جذب گردشگر در آن ها کمک کند.

وی عنوان کرد: مجموعه گردشگری عباس آباد و منطقه ویژه علیصدر شرایط بسیار خوبی برای ورود سرمایه گذاران دارند. حامی افرادی خواهیم بود که در این حوزه سرمایه گذاری نمایند و علاوه بر گسترش و بالندگی گردشگری استان به ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی استان نیز کمک کنند.

جایگاه ویژه علیصدر در گردشگری استان

تاریخ خبر: 23 بهمن 1402