تعامل بیش از پیش شرکت علیصدر با دهیاری روستای علیصدر

1 اسفند 1402

در آستانه آغاز سفرهای سال 1403
با توجه به در پیش بودن روزهای پر سفر در نیمه نخستین سال 1403 تعاملات ارزنده، تأثیرگذار و راهبردی بین شرکت علیصدر و دهیاری روستای علیصدر رقم خورد .
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر، روزگذشته 28بهمن با عنوان این مطلب گفت: غار علیصدر شگفت انگیزترین غار آبی جهان در استان همدان همه ساله در فصول مختلف سال گردشگران بسیاری را جذب می‌کند و این جاذبه مهم طبیعی در نوروز ۱۴۰۲ نیز در صدر بازدید گردشگران و مسافران داخلی و خارجی قرار گرفت از این رو پیش‌بینی می‌شود در آینده نیز این جاذبه ویژه در ردیف مهمترین مقاصد گردشگری مسافران داخلی و خارجی پایتخت تاریخ و تمدن باشد .
کریم ملکی عنوان کرد: خوشبختانه با تعامل با دهیاری روستا ۴۷۰ میلیون تومان بابت سکوی دپوی زباله در سال 1402به دهیاری پرداخت خواهد شد و برای سال 1403 نیز افزایش ۵۰ درصدی مبلغ مذکور در نظر گرفته شده است.
وی گفت: در زمینه افزایش همکاری ها بمنظور ارائه خدمات بهتر به گردشگران ، بابت خرید آب از کشاورزان در سال 1402 مبلغ ۷۵۰ میلیون به این روستا پرداخت خواهد شد و طبق توافق برای سال 1403 ،این مبلغ به یک میلیارد تومان افزایش پیدا می کند و این شرکت آمادگی خود را برای پرداخت بخشی از پیش پرداخت به اهالی روستا اعلام نموده است .
ملکی همچنین عنوان کرد: شرکت علیصدر با هماهنگی دهیار روستا بخشی از خدمات عمومی در روستا را برای سال آتی عهده‌دار شد که ای امر جهت خدمت‌رسانی بهتر به گردشگران و آراستگی عمومی روستا برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر افزود: این جلسه هماهنگی با حضور سرپرست دهیاری روستای علیصدر (شعبانی) و یکی از اعضای شورای روستا(علی شجاع پاک) و همچنین یکی از معتمدین روستا برگزار شد.
ملکی تأکید کرد: شرکت علیصدر با دارابودن مستحدثات لازم، تجهیزات، نیروی انسانی متخصص و زیرساخت‌های مناسب که در سالهای اخیر و نیز سنوات قبل با تلاش نیروهای بومی شرکت در روستا ایجاد شده است، آمادگی کامل برای شرکت در مزایده آتی را دارد.

تعامل بیش از پیش شرکت علیصدر با دهیاری روستای علیصدر

تاریخ خبر: 1 اسفند 1402