بازدید ۲۴ هزار گردشگر از غار علیصدر در هفته نخست تعطیلات

8 فروردین 1402

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: در هفته نخست تعطیلات یعنی از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا سوم فروردین ۱۴۰۲، نزدیک به ۲۴ هزار گردشگر از غار علیصدر بازدید کردند.

 کریم ملکی افزود: با تلاش و پیگیری همه مسئولین استان همدان به ویژه استاندار محترم، در این ایام غار علیصدر، به عنوان شگفت‌انگیز‌ترین غار آبی جهان روزانه پذیرای هزاران گردشگر داخلی و خارجی بوده است.

وی اشاره کرد: این مجموعه تا پایان تعطیلات همه روزه از ۸ صبح تا بعد از افطار پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی است و توصیه می‌شود گردشگران صبح‌ها برای بازدید از غار علیصدر مراجعه کن

راه‌اندازی مرکز خدمات گردشگری در شهر همدان 

ملکی با بیان اینکه امسال با همت شرکت سیاحتی علیصدر، مرکز خدمات گردشگری در شهر همدان راه‌اندازی شد، گفت: این مرکز واقع در میدان عاشورا شهر همدان(ساختمان سابق نمایشگاه بین‌المللی) مستقر شده و مسافران و گردشگران در طول سال می‌توانند با مراجعه به این مرکز از خدمات آن بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر افزود: در این مرکز با همکاری انجمن راهنمایان گردشگری استان، از ظرفیت راهنماهای توانمند گردشگری برای معرفی بهتر استان و ارائه خدمات به مسافران استفاده شود.

وی مرکز خدمات گردشگری را فضایی برای همفکری و مشارکت همه فعالان حوزه گردشگری دانست و اظهار کرد: تلاش شده در این مجموعه فضاهایی برای هم‌اندیشی و استفاده از ظرفیت‌های فعالان بخش‌های مختلف گردشگری استان ایجاد شود.

اقامتی به‌یادماندنی در سوییت‌های مجتمع عباس‌آباد همدان

وی با بیان اینکه مجمتع تفریحی و توریستی عباس‌آباد همدان نیز با نظرگاه فوق‌العاده به شهر همدان پذیرای گردشگران نوروزی است، گفت: سوییت‌های اقامتی این مجموعه سفری به یادماندنی را برای گردشگران رقم خواهد زد.

ملکی ضمن دعوت از همه گردشگران و مسافران برای بازدید از غار زیبای علیصدر، گفت: ما همه تلاش خود را انجام داده‌ایم تا زیباترین خاطره نوروزی مسافران در غار علیصدر رقم بخورد.

بازدید ۲۴ هزار گردشگر از غار علیصدر در هفته نخست تعطیلات

تاریخ خبر: 8 فروردین 1402