بازدید استاندار محترم ، جناب آقای دکتر قاسمی فرزاد همزمان با آغاز به کار رسمی دفتر خدمات گردشگری و پایانه گردشگری شرکت علیصدر

2 فروردین 1402

با حضور دکتر قاسمی فرزاد، استاندار همدان در آخرین روز از سال ۱۴۰۱ دفتر خدمات گردشگری و پایانه گردشگری شرکت علیصدر آغاز به کار کرد.

در این بازدید، استاندار همدان گفت: در استان بیش از ۱۸۰۰ جاذبه تاریخی، طبیعی و فرهنگی وجود دارد که باید با استفاده از تمام ظرفیت ها به معرفی آن ها بپردازیم. با معرفی مطلوب این جاذبه ها، توسعه اقتصادی برای استان به ارمغان خواهد آمد.

دکتر قاسمی فرزاد افزود: غار علیصدر بعنوان یکی از شگفتی های جهان ظرفیت جذب مسافران و گردشگران بسیاری را دارد که بایستی بیشتر مورد توجه قرار گیرد. همچنین ایشان حمایت همه جانبه خود را از صنعت گردشگری اعلام نمود و بر محوریت و جایگاه مهم گردشگری در اقتصاد استان تاکید فرمود.

کریم ملکی مدیرعامل شرکت علیصدر گفت: این مجموعه آماده ارائه خدمات و معرفی ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری استان با محوریت غار علیصدر و مجتمع عباس آباد ( بام همدان) می باشد. در این مجموعه قصد داریم ضمن معرفی توانمندی های بی نظیر حوزه گردشگری در استان، به معرفی بیش از پیش ظرفیت های شرکت بپردازیم.

ملکی افزود : هدایت و جذب مسافران از مهمترین ورودی شهر همدان کمک شایانی به توسعه و رونق گردشگری خواهد داشت و امیدواریم بتوانیم خدمات بهینه و مطلوبی را به گردشگران ارائه نماییم.

کریم ملکی همچنین از خمایت های مجموعه مدیریتی استان و در راس همه استاندارمحترم تشکر کرد.

بازدید استاندار محترم ، جناب آقای دکتر قاسمی فرزاد همزمان با آغاز به کار رسمی دفتر خدمات گردشگری و پایانه گردشگری شرکت علیصدر

تاریخ خبر: 2 فروردین 1402