آمادگی کامل برای حضور مسافران نوروزی

19 اسفند 1402

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت : با تمهیدات درنظر گرفته شده در مجتمع علیصدر و مجتمع عباس آباد، آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران نوروزی را داریم.
کریم ملکی افزود : با توجه به درپیش روی بودن ماه مبارک رمضان و همچنین تعطیلات عید نوروز، تمامی فضاهای گردشگری تحت مدیریت شرکت سیاحتی علیصدر برای حضور مسافران محترم مهیا شده است. آماده سازی قسمت های مختلف مجتمع علیصدر، ویلاهای اقامتی مجتمع عباس آباد، سرویس های بهداشتی، پارکینگ ها و سایر قسمت های مجتمع ها به پایان رسیده و منتظر حضور گردشگران هستیم.
ملکی گفت : تقارن ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز موجب عطرآگین شدن مجموعه های گردشگری استان و به ویژه مجتمع های علیصدر و عباس آباد خواهد شد و تلاش خود را بر میزبانی شایسته از مسافران محترم و همچنین روزه داران عزیز خواهیم داشت.
ایشان افزود: همکاران ما در دفتر خدمات گردشگری شرکت واقع در میدان عاشورا، محل سابق نمایشگاه های بین المللی همدان در ایام نوروز و با شیفت های کاری نوروزی پاسخگو و راهنمای مسافران خواهند بود و خدمات مربوط به مجتمع های علیصدر و عباس آباد را ارائه خواهند داد. همچنین در راستای توسعه گردشگری استان، نسبت به معرفی سایر مجموعه های گردشگری در سطح استان نیز اقدام نموده و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مسافران قرار می دهند.

آمادگی کامل برای حضور مسافران نوروزی

تاریخ خبر: 19 اسفند 1402