همایش پیاده روی خانوادگی رسانه های همدان برگزارشد

16 تیر 1402

به بهانه پاسداشت تلاش‌های خبرنگاران و اهالی رسانه های همدان، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی همراه با برنامه های متنوع و همزمان با عید سعید غدیر با حضور جناب آقای دکتر قاسمی فرزاد استاندار محترم همدان، مدیران ارشد استانی و نمایندگان محترم مردم شریف همدان در مجلس شورای اسلامی در محل بام همدان، مجتمع گردشگری عباس آباد به میزبانی شرکت سیاحتی علیصدر و با همکاری خانه مطبوعات برگزار گردید.

کردند.

استاندار محترم همدان در این همایش بر ضرورت نهادینه کردن جهاد تبیین و انعکاس دستاوردها و عملکرد دولت مردمی سیزدهم در ابعاد مختلف و با چاشنی امید و همچنین حرکت در مسیر انسجام و همگرایی تاکید کردند.

دکتر قاسمی فرزاد با قدردانی از تلاش ها و حمایت های اهالی رسانه و خبرنگاران استان همدان در انعکاس اخبار و دستاوردهای دولت و همراهی آنها در همه شرایط سخت گفت: همواره به کمک رسانه ها و تعامل با آنها برای انجام بهتر امور و رفع مشکلات مردم نیازمندیم و شرایط موجود کشور ایجاب می کند که راهبرد و رویکرد همه ما به ویژه رسانه ها که نقش تعیین کننده ای در جهت دهی افکار عمومی جامعه دارند، بر روی مسایل وحدت آفرین و دوری از اختلاف ها و تزریق بیش از پیش امید به مردم استوار باشد.

وی با قدردانی از شرکت سیاحتی علیصدر و خانه مطبوعات و همه متولیان و دست اندرکاران امر برگزاری این همایش بزرگ پیاده روی و خانواده های خبرنگاران نیز گفت: باید به شایستگی از تلاش ها و مجاهدت ها و همراهی خوب اهالی رسانه در استان همدان تجلیل و تقدیر کرد.

کریم ملکی مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر نیز در این همایش گفت: خوشبختانه شرکت سیاحتی علیصدر با حمایت های بی دریغ استاندار محترم و تلاش های مدیران استانی توانست پس از دو سال همه گیری بیماری کرونا و به تبع آن مشکلات عدیده ای که برای شرکت علیصدر ایجاد شده بود با پرسنل پرتلاش خود مجدداً احیا شود و بعنوان پیشانی گردشگری همدان در جذب مسافران و گردشگران خوش بدرخشد.

وی از حمایت ها و پشتیبانی های اصحاب رسانه در پوشش اخبار و انتقال درست کاستی ها و ارائه پیشنهادات و انتقادات بحق  قدردانی نمود.

همایش پیاده روی خانوادگی رسانه های همدان برگزارشد

تاریخ خبر: 16 تیر 1402