علیصدرحامی رویدادهای گردشگری در استان است

21 خرداد 1403

 امروزه تبلیغات در بستر رسانه‌های اجتماعی نقش اساسی در حیات و بقا یک کسب وکار ایفا می‌نماید. استفاده از اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی و فعالان گردشگری پرمخاطب یکی از روش های مؤثر تبلیغاتی برای تأیید محصولات و خدمات محسوب می‌شود. این افراد به‌واسطه دنبال‌کنندگان بالا، توانایی زیادی در تأثیرگذاری بر عقاید و باورهای رفتاری مصرف‌کنندگان دارند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر در زمینه برگزاری رویدادهای گردشگری در استان عنوان کرد: علیصدر همواره حامی رویدادهای تأثیرگذار و سفر فعالان فضای مجازی پرطرفدار به استان با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری همدان خواهد بود .  صنعت رویدادها و سفر فعالان پرمخاطب فضای مجازی به استان همدان بخش پویا و روبه‌رشدی است که رابطه‌ی بسیار مستقیمی با گردشگری دارد.

کریم ملکی گفت:  در صورت میزبانی مناسب، رویدادها می‌توانند تأثیر بسیار مثبتی بر اقتصاد یک منطقه گذاشته و علاوه بر رشد فرهنگ‌ها، منجر به ظهور مشارکت‌های جدید شوند. میزبانی رویدادهای مهم در همدان  فرصتی منحصر‌به‌فرد برای رشد و پیشرفت استان به عنوان مقصد گردشگری است. به همین دلیل است که بسیاری از کشورها میزبانی موفقیت‌آمیز رویدادها را به‌عنوان ابزاری برای رشد خود در نظر می‌گیرند و ارگان‌های گردشگری، منابع خود را برای میزبانی رویدادهای مهم به‌عنوان بخشی از یک استراتژی گسترده، اختصاص می‌دهند.

پیوند تنگاتنگ رویدادهای مهم بین‌المللی و صنعت گردشگری امری انکارناپذیر است، به همین دلیل بسیاری از شهرها، مناطق و کشورهای مختلف گردشگری رویدادها را در اولویت استراتژی‌های بلندمدت گردشگری خود قرار می‌دهند، این مهم می‌تواند یک مدل رفتاری در چرخه گردشگری همدان باشد به این صورت که همه دست در دست هم دهیم و با ارائه خدمات به میهمانان در همدان تلاش کنیم مقاصد پر مسافری باشیم . وی تأکید کرد: بدون شک حمایت و مشارکت بخش خصوصی در استان برای میزبانی از فعالان فضای مجازی، برگزاری رویدادها، صرف‌نظر از وسعت آن، به‌سود بخش گردشگری است، اما نمی‌توان از عوامل مهم‌ دیگری که گردشگران را به مقاصد جذب می‌کند، چشم‌پوشی کرد.

رویدادها و حضور فعالان گردشگری پرمخاطب در همدان  بخش بسیار مهمی از صنعت گردشگری بوده و گردشگری رویداد یک عنصر بسیار مهم در رشد اقتصادی مقاصد مختلف به شمار می‌آید. یکی از مهم‌ترین تأثیرات گردشگری بر اقتصاد یک منطقه، درآمد حاصل از رویدادها و تبلیغ در فضای مجازی است که در آن برگزار می‌شود، به همین دلیل فراهم‌کردن بهترین شرایط برای برگزاری رویدادها و میزبانی از میهمانان تأثیرگذار گردشگری در مقاصد می‌تواند منجر به معرفی ظرفیت‌های استان، طولانی‌شدن مدت اقامت گردشگران، بازدید از سایر مقاصد گردشگری منطقه و جاذبه‌های آن شود و همین امر اهمیت رویدادها را در صنعت گردشگری روشن می‌کند. باز هم تأکید می‌کنیم که شرکت سیاحتی علیصدر همواره حامی رویدادهای تأثیرگذار و سفر فعالان فضای مجازی پرطرفدار به استان با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری همدان خواهد بود.

این روزها تصاویری از سایت توریستی عباس‌آباد در شهر همدان در شبکه‌‌‌های اجتماعی منتشر می‌شود که انگیزه سفر فعالان گردشگری از راه دور و نزدیک به همدان می‌شود. همین موضوع سبب شده گروهی از گردشگران، ‌‌‌مقصد سفرشان در خردادماه را به شکلی تنظیم کنند که روز یا ساعتی را در بام همدان باشند و دریاچه محوطه و ویلاها و رستوران‌ها را از نزدیک ببینند‌‌ به‌ویژه آن‌که با رسیدن تابستان توقف در سایت توریستی ‌عباس‌آباد به توصیف آنان لطف دیگری دارد .

علیصدرحامی رویدادهای گردشگری در استان است

تاریخ خبر: 21 خرداد 1403