بام همدان فرصتی کم نظیر برای استراحت گردشگران

24 تیر 1402

عضو شورای هماهنگی انجمن های صنفی و حرفه ای دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری کشور و مدیر شرکت پاسارگاد تور در نشست دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و گردشگری کشور در عباس آباد گفت: گردشگران برای اقامت با كيفيت همراه با قيمت هاي مناسب در تمام فصول سال به استان همدان سفر کنند.
ابراهیم پورفرج در این نشست صمیمی که در مجتمع تفریحی توریستی عباس آباد برگزار شد ، گفت: مجتمع عباس آباد فرصتی ناب را برای گذران ساعاتی به دور از شلوغی شهر و استشمام هوای تمیز  برای گردشگران ایجاد کرده است .
رییس هیات مدیره جامعه تورگردانان ایران ادامه داد: در بام همدان گردشگران در تمام فصول سال میتوانند از مناظر زیبا و بکر دره گنجنامه و باغات عباس آباد و کوه الوند لذت ببرند.
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر نیز در این نشست گفت:  تلاش کردیم  و امیدوارم در این رویداد میزبان شایسته‌ای باشیم تا تمامی ظرفیت‌های این مجموعه را به مهمانان معرفی کنیم.
ملکی گفت: دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و گردشگری و نیز تورگردانان بازوهای توانمند حوزه گردشگری بوده و می‌توانند در توسعه گردشگری نقش به‌سزایی داشته باشند.
همچنین در مجتمع عباس آباد  تلاش کرده ایم تا با ایجاد فضایی شاد و زیبا و دلنشین محیط خوب و مناسبی را برای استراحت خانواده ها و گردشگران در بام همدان ایجاد کنیم .

بام همدان فرصتی کم نظیر برای استراحت گردشگران

تاریخ خبر: 24 تیر 1402